סוכנות ליווי

סוכנות ליווי היא המקום שבו מתקשרים לנערות השיחות או לנשים זונות. לפעמים זה עשוי גם לספק עובדי מין חד פעמיים, הזמינים על בסיס עצמאי, בעוד שמנזרים ובתי בושת מספקים באופן מסורתי התקשרויות ארוכות יותר.

סוכנות הליווי הייתה מיזם עם לא פחות מ-40 עובדים עשו עסקים בארקנסו והודתה שפרסמה בעיתון מקומי עבור כישרונות עם עבר מלוכלך שיעבדו עבורם, וביקשו במפורש "זונות חוזרות בתשובה עם רישום פלילי מינימלי".

בשנת 2018, אישה מדטרויט שטוענת כי היא שופעת קראק קוקאין ניסתה לשדוד סוכנות ליווי כשהיא זרקה אבנים דרך חלונות ביום רביעי אחר הצהריים. https://sensualtoi.com/feeds/siccoordseamdisc1986.php

בימי קדם, מקצוע הליווי היה תפקיד שיינתן לזונה. אמנם כיום, זה מתייחס בדרך כלל לכל אדם שנשכר על ידי לקוח או חברה ומשולם עבור זמן בעבודות הכוללות:

-הנאת האוזניים בצורה לא מילולית ומעוררת הערכה באמצעות שיחה

-לשמש חברות לבודדים (באמצעות ביקורים במוזיאון ותיאטרון)

-מתן מענה לצרכים חברתיים יומיומיים בליווי בני המשפחה בקניות, בתפילות וכו'.

סוכנויות ליווי מציעות שירותים לחברות לליווי נשים מקצועיות. סוכנויות ליווי רבות מספקות מידע על תעשיית המבוגרים, אתרי היכרויות וחלקם גם אורח חיים של ליווי ודברים שיכולים להשפיע על תעריפי הבידור המיני באזורים גיאוגרפיים שונים.

סוכנות ליווי היא עסק או מפעל שמטרתו העיקרית היא לספק שירותי זנות לעסקים אחרים. ומפעלים אלה קיבלו חוזה חדש לחיים גם בעקבות התפתחות זו בתחום עיצוב אתרים, כאשר אתרים בני עמוד אחד עובדים היטב לצרכים של חברות מסוג זה יותר מאתר ארוך.

כדי להבטיח שהליווי העצמאי בודפשט מציע רק שירותים באיכות גבוהה ללקוחות, כל המלווים שלנו יכולים להשתתף בהכשרת סקסולוגיה.

במסמך המצורף יש מידע מפורט על תוכנית החינוך שמציעה הליווי העצמאי בודפשט.

המאמר דן במצב הזנות בבריטניה, בשיחות שאנשים מנהלים על כך, וכיצד שינויים בחוק עשויים לשנות את איך נראית עבודת מין.

ווסטמינסטר הידהדה את התחושה הזו ביולי כשסגנית ראש העיר ניקי אייקן אמרה שהיא "נחושה בדעתה" לגרום לפעולות של סוכנויות ליווי להיות שונות מפעולות זנות רגילות בכך שהכירה בכך שסקס צריך להיות עסקה בהסכמה ושעובדים צריכים ליהנות מסוכנות כלשהי. יהיו השלכות חמורות לסירוב לעמוד בציפיות החדשות הללו.

חלק זה מכיל תוכן הדן בנושאים סביב זנות והיתרונות של הסתעפות לתחומים אחרים כגון סוכנויות ליווי. מילות המפתח הבאות ממפות על הקטע: סוכנות ליווי, בריטניה, זנות, מין בהסכמה.

סוכנות ליווי לספק